LADING

Rękodzieło w social mediach

„Obecnie wielu twórców przenosi swoją działalność do świata online. Rezygnują ze współpracy ze sklepami w realu i samodzielnie tworzą ofertę w internecie i social mediach. Nie jest to łatwe, ponieważ świat ten wciąż się zmienia i rozwija. Mimo wszystko można odnaleźć w nim miejsce dla siebie.”

Drugi, w tym roku numer magazynu Mollie Potrafi pachnie wiosną. Przepełniony jest wiosennymi projektami i kolorami. I ja, po raz kolejny, pojawiłam się w nim z nowym materiałem. Rękodzieło w Internecie i social mediach. Wyjątkowo interesujący temat, ponieważ dotyka każdego rękodzielnika który tworzy i chciałby sprzedawać swoje prace. Temat rzeka, ale mam nadzieje, że choć w części udało mi się go omówić. Oczywiście nie odważyłabym się napisać go bez odpowiedniego wsparcia. Do udziału zaprosiłam osoby, które odnoszą sukcesy w tym świecie.

 

Anita, która tworzy AN akcesoria by anita się nudzi podkreśla, że „prowadzę sprzedaż swoich prac tylko i wyłącznie przez internet, taką drogę wybrałam i dzięki social mediom moje prace żyją”. Cytując fragment tekstu zachęcam do odwiedzenia  profilu Anity na Instagramie, 25 tysięcy obserwujących podkreśla umiejętności Anity.

 

 

Agata, która wg. mnie jest wulkanem energii opowiada o tworzeniu swojej telewizji Qrkoko.TV, ale nie tylko. „Pierwszy film instruktażowy dotyczył sznurka szydełkowo-koralikowego. Film się spodobał. Pomyślałam, że warto nagrać coś więcej” – wspomina swoje początki. Dzisiaj 2 miliony wyświetleń motywuje ją do systematycznej pracy. Mimo sławy, chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w artykule.

 

 

Nie wiem jak Wy, ale ja jakoś nie mogę zebrać się do stworzenia grupy na Facebooku. Joanna Made by Gigi w pewnym momencie podjęła decyzję o jej stworzeniu i dzięki transmisjom live z dnia na dzień buduje w okół niej coraz większą społeczność. Jak podkreśla, „wykorzystuje doświadczenie z pracy w agencji reklamowej i znajomość świata rękodzieła, przy okazji realizuje swoją małą misję”.

 

 

Więcej dobrych rad  znajdziesz w środku magazynu Mollie Potrafi, numer marzec kwiecień 2018.

Zbierając materiały do artykułu i oddając materiał do redakcji poczułam niedosyt. Temat „rękodzieło w social mediach” jest bardzo aktualny i według mnie potrzebny. Jeżeli uważasz podobnie daj mi znać. Chętnie go dla Was zagłębie dopytując się o wskazówki odpowiednich twórców. Uczyć się należy od najlepszych.